hasta la vista bangkok

nar jag kom upp pa hotellrummet i gar mottes jag av en utmattad naza. nar jag fragade vad som var pa gang sa svarade hon att hon hade borjat packa. eftersom hon inte fick ihop det hela sa bestamde vi oss for att ta nya tag och packa om hennes ryggsack. man kan jamfora ryggsacken med en fis i rymden nar man sag allt pa sangen som skulle ner i den. med rum utan aircon sa blev det bara att slanga av sig alla klader och borja det slitsamma arbetet.. vi korde pa en bra taktik som innebar att jag tryckte ner ett plagg i taget och naza stallde sig i ryggsacken.

men WE MADE IT och hon kommer att fa med sig allt hem som tur ar!

nu ar det bara en natt kvar innan jag och jeanette aker vidare till sydney! det kan nog sluta vart som helst men vi far helt enkelt ta och sla vara vimsiga hjarnor ihop och fixa biffen!

pa aterseende mina kara

Kommentarer
Postat av: Systro

Du kan ju dethär med blogg syrran! nu får du komma hem snart alltså.. skrattade högt när jag läste det där med att naza stog i ryggsäcken, haha kul! ÄLSKLING

2009-02-19 @ 23:39:15
Postat av: knaz

handbagaget vägde 10 kg och ryggsäcken 22 kg. men naza la på charmen och slapp betala övervikt MOHAHAHHA :D

2009-02-23 @ 08:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0