it's raining in sydney

och det ar inget skamt for det oser verkligen ner.. men vi kan inte undga att tycka att det ar ganska gott att slippa svettas ihjal efter att man har duschat!

hur som helst gick resan bra med alla mellanlandningar och efter att vi hallt i oss rodvin pa flyget sa somnade vi gott i stolen och sov hela sista biten.
nu ar det jag, jeanette och hennes kompis emmy som har tagit oss hit!
vi har vandrat runt pa stan och forsokt installera oss och jag kanner pa mig att jag kommer gilla denna stad meget! sjalvklart dyrare an vi har haft det dom tva senaste manaderna men i dag nojde jag mig med att fonstershoppa och det gick bra det med!

jeanette sover hos sin kara flickvan i kvall sa jag och emmy har checkat in pa ett hostel och delar nu rum med en brud fran england och en annan fran nya zeeland.
kanns lite smaskumt men som jag brukar saga:

det kan bli kul.

jag har fixat forsakringen mamma och jag ringer dig i morgon for da har jag ett telefonkort!
god natt

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kan ju smsa mig så kan vi kanske smsa till varandra ibland.



And tell me what's the plan?

2009-02-21 @ 12:38:07
URL: http://fridaos.blogg.se/
Postat av: Systro

ååååååh fifan vad jag saknar dig när jag läser allt dedär ni gör! :(

2009-02-22 @ 01:43:11
Postat av: Anonym

haha mamma bara: "har du hört något från sofie då? jag har läst bloggen ja ;)" rånöjd, haha

2009-02-22 @ 01:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0