nu kor vi

det har med blogg kan bli kul. jag undrar hur lange det varar men det marks.

vi ar nu tillbaka i bangkok efter att ha rest runt sen vi landade har den 30 dec. det har hunnits med en hel del kan jag saga men det ar sant som berattas med tiden!

nu ar det som sagt big city life som galler i exakt tva dagar till innan jag och geenie drar till aussie! har ar det meget bra och billig shopping sa jag ska nog hinna rusta upp mig ordentligt infor det kommande aventyret..
snart fyller mina sma parlor isabel och frida ar ocksa och jag tankte bara saga att jag ska ata tarta for er i sydney. grattis i forskott och det kommer mer!

i dag har vi varit pa kopcentret MBK och det var galet kan jag saga er. sex vaningar hogt, vilket innebar sex timmars shopping. alla var nojda, inte minst naza! tur forresten att naza blev frisk och kry efter den otippade tarmforgiftingen. vi spenderade den forsta natten i bangkok pa ett sjukhus dar hon fick ligga sa sot med ett dropstativ. tur ar det val att det ar javligt roligt att man maste slapa med sig hela kalaset nar man ska in pa toaletten sa att vi hade nagot att skratta at! nu ar hon i alla fall back on track.



nu ska jag ga upp och lagga mig! stay black allesammans.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hälsa Naza att krya på sig.



Bra att du fixar det med tårta vi var ju lite oroliga här hemma att du inte skulle få ngn :P



PUSSS

2009-02-19 @ 15:57:23
URL: http://fridaos.blogg.se/
Postat av: Niina

Heyy niggha :P

Va fan, ska du aldrig komma hem mer! Ska du verkligen va i australien när det brinner som fan där? Saknar dig kussen

2009-02-19 @ 22:23:50
URL: http://ninaerhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0