27 feb

tjenahejsan!

nu har vi hunnit installera oss i storstaden efter fem dagar har! sen jag skrev sist har vi hunnit med en del och jag och emmy har bland annat klippt oss. det kom in en random man pa varat hostel nar vi satt och kakade frukost en morgon och fragade om vi ville ha en gratis harklippning! han berattade att hans elev behovde tva modeller infor sin slutvisning. gratis ar gott tankte vi och bestamde oss for att haka pa aven om vi trodde att dom skulle fixa och dona som dom ville.
nar vi kom till salongen tio minuter senare visade det sig att vi fick bestamma allt sjalva. sa for noll riksdaler fick vi klippa och farga haret precis som vi sjalva ville ha det. som hittat!

annars flyter det pa och det har hunnit flytta in och ut en del fran varat rum pa hostelet. nar vi kom hem haromnatten lag det en otippad man fran nya zeeland i en av vaningssangarna.

planerna gar i alla fall framat och det ser ut som att vi borjar varan roadtrip uppover om sisadar fyra till fem veckor. det ar jag och carro (fran mitt gamla jobb i oslo) tillsammans med tre vanner till henne som drar i vag. malet ar att ta oss runt australien fran sydney till sydney men kanner jag mig sjalv ratt sa har jag nya mal i morgon. vi far se vad som hander helt enkelt men vi ska i alla fall borja kora uppat mot brisbane. det ar endast en liten sak jag behover ha i minnet hela resan. vanstertrafik.

nu ar det bara tva dagar kvar innan min lilla plutt far ga ut och skaka lite rumpa pa krogen! om du hinner lasa det har innan jag ringer dig pa sondag sa onskar jag dig varldens basta dag i salen. jag hoppas inte du aker nagra skidor sa att du gar miste om allt kul som man kan gora dar borta.
sen har vi den andra plutten som fyller tjugoett! saknar dig enormt mycket och nar jag kommer hem ska vi ta igen alla vinkvallar som vi missar nu.

nu ska vi fixa lite grejer!

mamma eller isabel, halsa mormor sa mycket fran mig.
pusskram

Kommentarer
Postat av: Frida

ÄLSKLING det är helt galet!!! Jag har FÅTT biljetter till Ulf Lundell nästa fredag. Vart är du?!



Du kan ju annars gärna berätta hur du klippte dig, kanske lägga upp en bild ;)



Jag har skaffat en mobil nu, väntar på ett kontantkort som jag beställt smsar du för 69 öre till dig och ringer för 3 kr minuten, kommer ringa dig mitt i nätterna. Moahahah



Annars PUSS Å KRAM

2009-02-27 @ 12:37:22
URL: http://fridaos.blogg.se/
Postat av: Syster

haha du är så go älskling. Saknar dig jättemycket när jag läser detta, och JO jag åkte faktiskt lite skidor för det var så jafla fint väder =D uppdatera oftare! :D

2009-03-04 @ 18:04:44
Postat av: alex...eller snyggalex som dom säger

akta tromben nu för helvete! "snålskjuts" tänker du..men tromber är fan inget att leka med!hoppas du ser mycke äckliga djur! australien har fan all skit! partta med amanda katja thune o petra o alla idioter i helgen...va riktigt konstigt! inte sets på 3 månader..katja är smal som faaan! sykkt!ses om ett par månader! stay bajbrun!

2009-03-08 @ 23:19:13
Postat av: Frida

Men jag vet uppdatera gärna! För jag undrar ju inte hur pride var eller så? Nej, inte alls...

2009-03-10 @ 11:48:15
URL: http://fridaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0