Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Anita Erhage

Hej gumman

Kul att läsa din blogg. Fortsätt gärna att skriva, det är så kul att höra ifrån dej och vad du gör och så. Är på jobbet nu. Skriv och berätta om hur det är i aussie. Har du faxat intyget än? säg till när du gjort det.



Massor av kramar



Mamsen

2009-02-21 @ 00:42:31
Postat av: Mamsen

Hej

Gott att höra att ni kommit fram. Lite regn kan ju inte skada och då blir det ju friskt efteråt. Här snöar det som vanligt och jag börjar att bli trött på vinten. I kväll ska jag på pyjamasparty hos en av fotbollsmammorna och jag har fått låna en flanellpyjamas med björnar på av en jobbarkompis, den är helt sjukt ful och barnslig. Vi käkar pizza och dricker vin. Skönt att gå på fest i bekväma kläder. I morgon ska ju Issa till Sälen och hon är jätteförkyld. Göran är också förkyld så just nu ligger de hemma hos honom och trynar. Hon har inte packat något (eller lite) än och rummet är som ett bombnedslag. Fortsätt skriva på bloggen det är så KUL att läsa lite om vad ni gör Down Under.



Ha det bra



Puss

2009-02-21 @ 16:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0